Zarejestruj się
cart Zrób zakupy
Poleć znajomemu Dodaj do ulubionych Newsletter Forum Kontakt

KURS podstawowy: Word lub Excel lub Acces lub Power Point (do wyboru).

KUP TERAZ
199 zł Rabat:40 % Zysk:100 zł
DO KOŃCA POZOSTAŁO:
1 12 41 36 dni godz min sek

Sprzedano już 33 sztuk

(Oferta jest aktywna)
Podziel się tym
Ustaw opis na Gadu-Gadu

Dołącz do nas

Adres firmy

Jak skorzystać z promocji

Dlaczego warto

Biuro Obsługi Klienta portalu infobuzer.pl
tel. 720 846 028
e-mail: biuro@infobuzer.pl

CENTRUM EDUKACYJNE ŻELAZNA
ul. Żelazna 87 pok 203
00-879 Warszawa


 

Kupon ważny przez 3 miesiące.
 
Oferta promocyjna/kupon Infobuzer obejmuje:

- 2 dniowy (2 x 4 godziny) - wybrany kurs podstawowy: Word / Excel / Acces lub Power Point  

Nie czekaj na rozpoczęcie nowego roku szkolnego lub semestru – podejmij naukę w dogodnym dla Ciebie terminie!


Aby zrealizować zakupiony kupon Infobuzer.pl należy:

Wiadomość z załączonym kuponem należy wysłać e-mailem na adres:

wskazany w kuponie (zakładka - adres firmy) oraz należy skontaktować się telefonicznie w celu ustalenia terminu szkolenia.
Zapisy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17

Miejsce szkoleń: ul. Żelazna 87 pok. 203, Warszawa

Konieczna rezerwacja terminu w przeciągu 2-ch tygodni od daty zakupu kuponu.

1 osoba może kupić kilka kuponów dla wiekszej ilości osób.

Kurs odbywa się w doskonale wyposażonej w najwyższej klasy sprzęt komputerowy sali w centrum Warszawy.
 
Zajęcia są prowadzone przez doświadczoną i przygotowaną pod względem teorii i praktyki kadrę.  
 
Każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat MEN poświadczający nabyte umiejętności.
 
Ponadto, w cenę wliczono dodatkowe materiały edukacyjne.


Naucz się obsługi najpopularniejszego programu i korzystaj z nowych umiejętności lub zdobądź nowe kompetencje w życiu zawodowym - z kuponem Infobuzer o 40% taniej!  

Opis

Kurs odbywa się w doskonale wyposażonej w najwyższej klasy sprzęt komputerowy sali w centrum Warszawy. W czasie 2 dni - 2 x 4 godziny nauki nauczysz się: 
Zajęcia prowadzone są przez doświadczoną i przygotowaną pod względem teorii i praktyki kadrę.
Każdy uczestnik kursu otrzyma certyfikat MEN poświadczający nabyte umiejętności. Ponadto, w cenę wliczono dodatkowe materiały edukacyjne.

1. Word podstawowy 2 dni (2 x 4 godziny)

Tematyka zajęć:

  • - podstawowe operacje na tekście, 
  • - ustawianie formatu dokumentu: marginesy, ilość szpalt, nagłówki, stopki, 
  • - wybór krojów i atrybutów pisma oraz płynne regulowanie jego wielkości, 
  • - definiowanie stylów pisma, 
  • - importowanie i łączenie grafiki z tekstem, 
  • - tworzenie tabel, 
  • - tworzenie wzorów matematycznych, 
  • - wykorzystanie wbudowanego programu rysunkowego, 
  • - tworzenie przypisów,
  • - tworzenie automatycznych, wielopoziomowych spisów treści,
  • - automatyczne sprawdzanie poprawności ortograficznej,
  • - wykorzystanie słownika synonimów,
  • - metody edycji wielu dokumentów na raz,
  • - metody importu, łączenia i automatycznej aktualizacji danych pochodzących z innych programów,
  • - połączenie dokumentów z plikami zawierającymi dane - korespondencja seryjna, nadruk na kopertach oraz etykietach adresowych,
  • - podgląd strony przed wydrukiem
  •  
  2. Excel podstawowy 2 dni (2 x 4 godziny)

Tematyka zajęć:
  • - organizacja struktury funkcjonalnej Excela (wygląd ekranu, menu oraz paski narzędzi),
  • - wprowadzanie i edycja danych w arkuszu,
  • konstruowanie formuł (wzorów),
  • - zarządzanie plikami (zachowywanie plików na dysku, otwieranie nowych oraz istniejących plików),
  • - projektowanie szablonów,
  • - formatowanie danych w arkuszu (wprowadzenie pola tekstowego, wykorzystanie malarza formatów, formatowanie warunkowe),
  • - operacje na blokach danych (przesuwanie, kopiowanie, usuwanie, podstawowe czynności związane z zarządzaniem arkuszem (dodawanie wierszy, kolumn, usuwanie oraz dodawanie arkuszy)),
  • - tworzenie arkuszy danych - praktyczne wykorzystanie różnych typów adresowania,
  • - praca z funkcjami, omówienie najczęściej wykorzystywanych funkcji z różnych kategorii,
  • - wykorzystanie kreatora do budowania formuł zagnieżdżonych z wykorzystaniem funkcji,
  • - tworzenie i obsługa baz danych w programie Excel,
  • - automatyczne wypełnianie seriami danych różnych typów,
  • - tworzenie wykresów - graficzna reprezentacja danych zgromadzonych w arkuszu,
  • - korzystanie z systemu pomocy programu Excel,
  • - drukowanie arkusza,
  • - wstawianie łącz między arkuszami i skoroszytami,
  • - ochrona danych w arkuszu i skoroszycie,
  • - raport tabeli przestawnej,
  •  
  3.Acces podstawowy 2 dni (2 x 4 godziny)

Tematyka zajęć:
  • - omówienie struktury programu (wygląd ekranu),
  • - schemat budowy bazy danych,
  • - projektowanie tabel i definiowanie typów umieszczanych w nich danych,
  • - tworzenie relacji zachodzących między tabelami,
  • - wprowadzenie pojęcia kwerendy,
  • - typy kwerend: wybierająca, aktualizująca, tworząca tabelę, dołączająca, usuwająca, krzyżowa,
  • - projektowanie kwerend i definiowanie kryteriów wyboru rekordów,
  • - grupowanie danych, sumowanie i zliczanie w kwerendach,
  • - zastosowanie formularzy do wprowadzania danych i obsługi bazy,
  • - omówienie narzędzi przybornika do projektu formularza,
  • - zmiana właściwości formatów,
  • - pola obliczeniowe na formularzach – korzystanie z konstruktora wyrażeń,
  • - samodzielne projektowanie formularza,
  • - sortowanie i filtrowanie rekordów w formularzu,
  • - tworzenie przycisków i definiowanie makropoleceń,
  • - przedstawianie danych w formie raportu,
  • - opcje wydruku raportu,
  • - samodzielne projektowanie raportu,
  • - sortowanie i grupowanie danych w raporcie (pojęcie sekcji),
  • - wprowadzenie funkcji podsumowania i podliczenia,
  • - podstawy zarządzania i administrowania bazą danych,
  •  
4.Power Point 2 dni (2 x 4 godziny)

Tematyka zajęć:
  • - Omówienie organizacji programu (elementy ekranu, paski i menu).
  • - Tworzenie, otwieranie, zapisywanie i zamykanie prezentacji.
  • - Tworzenie wyglądu prezentacji (wzorce, style, szablony, praca ze schematami kolorów).
  • - Praca w różnych widokach.
  • - Praca ze slajdami (tworzenie nowego, kopiowanie, przenoszenie, zmiana układu, zmniejszanie i powiększanie).
  • - Dodawanie i formatowanie tekstu na slajdach.
  • - Rysowanie (praca z edytorem rysunków) i praca z obiektami (rysunki, tabele, wykresy).
  • - Dodawanie dźwięku, narracji głosowej i filmów do slajdu.
  • - Tworzenie notatki i materiałów informacyjnych.
  • - Projektowanie elektronicznych pokazów slajdów (animacje, pokazy niestandardowe, przejścia slajdów, próba tempa).
  • - Drukowanie prezentacji i materiałów informacyjnych.
  • - Dostosowywanie programu (paski narzędzi i menu, tworzenie i praca z makrami, używanie funkcji dodatków, używanie formantów ActiveX).

Kup teraz !

Podziel się tym!


KUP TERAZ
199 zł Rabat:40 % Zysk:100 zł

Galeria

Facebook


Business

229

zamiast 400zł

Oferta ważna do 2017-09-29

Business

229

zamiast 400zł

Oferta ważna do 2017-09-29

Business

69

zamiast 140zł

Oferta ważna do 2017-09-30

Business

119

zamiast 349zł

Oferta ważna do 2017-09-27

Business

79

zamiast 200zł

Oferta ważna do 2017-09-27

Business

29

zamiast 99zł

Oferta ważna do 2017-09-27

Business

40

zamiast 299zł

Oferta ważna do 2017-10-03

Business

69

zamiast 450zł

Oferta ważna do 2017-10-02

Business

69

zamiast 450zł

Oferta ważna do 2017-10-01

Business

69

zamiast 450zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

69

zamiast 450zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

69

zamiast 450zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

40

zamiast 299zł

Oferta ważna do 2017-09-29

Business

99

zamiast 799zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

69

zamiast 599zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

149

zamiast 1000zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

27

zamiast 380zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

299

zamiast 2900zł

Oferta ważna do 2017-09-27

Business

99

zamiast 499zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

99

zamiast 199zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

60

zamiast 120zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

210

zamiast 520zł

Oferta ważna do 2017-10-03

Business

239

zamiast 299zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

199

zamiast 299zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

239

zamiast 299zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

75

zamiast 499zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

99

zamiast 349zł

Oferta ważna do 2017-09-28

Business

49

zamiast 199zł

Oferta ważna do 2017-10-01

Business

149

zamiast 699zł

Oferta ważna do 2017-09-27

Fotografia123 - kurs on-line

49zł zamiast 198

-75%
Infobuzer